Lång dag

Idag blir det en lång dag och jag kommer förmodligen komma in sent till hotellet. Inatt hoppas jag på att kunna bo i Namsos och förhoppningsvis bli klar där imorgon, så att hemresan till Oslo på ca 85 mil kan börja. Här i Norge kanske ska tilläggas är inte 85 mil något du klarar av på 8 timmar med en medelhastighet på 110 km/h, utan här är det krokiga och smala vägar och medelhastigheten kanske 50 km/h. Dåligt väglag som det är nu kommer inte heller att hjälpa mig hem tidigare. Att köra 55 mil förra veckan tog mig 10 timmar, så jag räknar med att jag övernattar på ett ställe på vägen innan jag kommer hem, och då är jag tidigast i Oslo på lördag. Om inte jag hinner klart med alla kundbesök jag har imorgon så förskjuts allt en dag och jag kommer komma hem på söndag, och hur mycket jag än önskar att det inte blir så, är det mest troligt.... :(
 
Nej nu ska jag ner och äta mig en god frukost! Ha en bra dag! Kram 

Kommentera inlägget här :