Lappsjuka

Nu har jag gått och fått lappsjukan också....nädå men man blir lite rädd när det är så öde överallt, är egentligen uppväxt på landet men dock inom 10 minuters bilavstånd till en stad, så det här är något nytt för mig. Idag har jag exempelvis kört på E6 mot Narvik och det är i princip en cykelväg, helt snöbeklädd, varken saltad eller sandad och då vill man ju inte gärna köra av på väg 72 som i n t e är en Europaväg, med risk för att det är en skogsstig. :) Jaja ni fattar vad jag menar, inte kul om man skulle köra av vägen och man möter en bil i timmen typ, då hinner man frysa ihjäl....nästan. Nog om detta!

Hoppas iaf att ni har haft en bra Alla Hjärtans dag och det flesta kanske är i full gång med att fira den as we speak! Själv sitter jag här ensam på ett hotellrum in the middle of nowhere....buhu..... Nädå, jag får se älsklingen imorgon iaf. Han var så gullig att han kör upp och möter mig i Trondheim på min hemväg så att vi ses imorgon kväll. Kärlek!

Kommentera inlägget här :