Nådde inte ända fram

Jag kom inte fram till Namsos idag så jag blev tvungen att övernatta i Levanger. Miss i beräkningen och det ser ännu ljusare ut att komma hem tidigare...not. Men det är bara att ta det för vad det är. Vill bara så gärna få träffa älsklingen imorgon, men så verkar det inte bli heller.  Mamma ringde och berättade att älsklingens alla hjärtans dag paket hade kommit idag, men han får snällt vänta på det tills vi kommer till hem till Sverige igen. Men däremot är jag väldigt nyfiken på vad han har hittat på till mig, avslöjade igår att han hade köpt något till mig....en "chansning" sa han, kan ju vara både nåt jag vill ha eller inte vill ha! *Nyfiken*

Ska gå ner en snabbis till restaurangen och se om de har ngt gott att erbjuda, ganska hungrig faktiskt, blev som vanligt bara en korv till lunch.

Bye bye!

Kommentera inlägget här :