Another bikini...

Nelly har fått in lite fler bikinis och jag gillar denna för att den är sådär ärtigt grön, skulle definitivt göra sig snyggt mot solbrännan och lysa upp på stranden bland alla svarta basic bikinis. Är bara 2 månader kvar tills solen skiner på mig igen! Var meningen att det skulle bli en resa till Bali/Indonesien nu under julen men det hanns inte med, fick mersmak när jag och A var i Thailand förra julen! Men ska inte klaga egentligen, är bara 3 månader sen jag kom hem från en veckas solsemester.
image96

Aimage98 tycker jag ska köpa vit bikini, men är lite tveksam, snyggt om man är riktigt brun men tyvärr har jag inte berikats med så mycket pigment att jag blir chokladbrun. Eller en mönstrad eventuellt. Vi kom iaf fram till att det är väldigt svårt, inget ser ju bra ut på en kropp som är blek, vitt gör att man endera ser röd ut eller genomskinlig, svart gör en också blek och en grön är uppseendeväckande och gör att alla kollar på ens bleka ben. Frågan är vilket som är bäst? Pest eller kolera? Måste bestämma mig snart i vilket fall som helst.

Kommentera inlägget här :