Äntligen hemma

Har nu kommit hem från fotbollscupen, en delad tredjeplats blev det, men ska vidare till Oslo ikväll så dagen är inte riktigt över ännu. *Suck* Det blir till att pimpla kaffe på vägen för att inte somna. Fick ett tips om att tugga tuggummi är bra också. 

Måste verkligen klippa mig snart nu, men tid måste finnas också, ser ut som svinto och helt hopplöst att försöka reda ut. Det värsta är att jag vill behålla mitt långa hår och om jag går till frisören kommer hon bara att säga nåt i stil med: "Oj vad slitet det är! Här måste jag ta bort mellan 5 och 10 cm för att få bort det slitna!" Och 5-10cm är mycket hår! Känner mig nästan alltid lurad när jag går därifrån och ändå använder jag frisörschampoo och balsam (Redken) varje gång jag tvättar håret och det ska vara sååå mycket bättre! Det kanske det är men ur en helt annan synvinkel förmodligen, man tycker att det borde ge ett starkare hår så att hårtopparna inte lika lätt klyver sig, men ändå klipper frisören lika mycket varje gång oavsett vilket schampoo jag använder. Irriterande.

Kommentera inlägget här :