Jag har shoppat...

Detta blev det på min runda idag:


               1.                  2.                         3.                          4.


            5.                       6.

1. Svart vippig kjol med fickor från H&M. Är egentligen lite för stor (38:a) men det var den enda som fanns kvar och verkade inte direkt svår att sy in litegrann eller eventuellt ett skärp runt midjan, så den fick följa med.
2. Silverfärgade hjärthängen från H&M. Så söta och fint när de är så stora, då behöver man nästan inga andra smycken!
3. Långt halsband med olika hjärtan från H&M. Gillar det mönstrade bäst!
4. Ögonbindel i rosa siden med svart spets från Mique. Passar perfekt på flygresan, eller om man bara ska ta en liten powernap mitt på dagen!
5. T-shirt med tryck från CUBUS. Har spanat på lite olika T-shirts med tryck men inte funnit så många ute i butik och de jag har funnit har inte varit av intresse, men denna tyckte jag var jättesöt med det metallicrosa hjärtat.
6. Stickad klänning från CUBUS. Härligt skön vardagsklännning som går att matcha med det mesta, fint fall hade den också.

Nu återstår en lila eller röd vippig kjol och ett smalt rött eller lila bälte så är lyckan gjord!

Kommentera inlägget här :