Trevligare prislapp

Denna Lanvin-kopia måste jag ju villigt erkänna har en mycket trevligare prislapp än den "riktiga" och faktiskt tycker jag att ha rosetten i ryggen är snyggare än att ha den på framsidan. Men sen är det ju det där med att köpa en så uppenbar kopia...kalla mig skadad :) Men den kommer nog att hamna i min shoppingbag iaf, och skulle jag ångra mig är det just det, priset 260:- , man inte behöver gråta över. Jag hade tänkt att beställa från Asos idag men så får jag se att den T-shirten med neontryck som jag ville ha är slut/inte finns där längre. :( För när man handlar är det ju lika bra att handla ordentligt!

Bilder: Asos 
Bild på T-shirt jag ville ha:

Men det finns en liknande med neonfärger:

Fast om det ska stå LOVE LOVE LOVE på den vill jag hellre ha Luella's Love T-shirt. Komplicerat?!? :D 

Kommentera inlägget här :