Ensam hemma

Idag är jag ensam hemma, mamma och pappa är på fest, A umgås med sin bror och jag ska inte gå ut pga att jag ska upp tidigt imorgon för fotbollsaktiviteter. Bu! Det suger! Men tänkte kanske trösta mig med en pizza... I och för sig passar det väl ganska bra, för då hinner jag uppdatera bloggen lite mer med shoppingen i Italien kanske... :) Spännande, spännande....hihi! :) Trots att allt var ganska dyrt, så blev det ganska mycket shopping iaf!  Nä nu ska jag pallra mig iväg till pizzerian, so long så länge!

Kommentarer :

#1: Linnéa Hanson

Hej! Vill du synas på min blogg? Läs mitt inlägg KÄRLEK & JORDGUBBAR så står det där hur du gör. Se det som ett tillfälle att synas och håll sedan utkik senare i bloggen. Sprid detta till så många du kan! Pussar och kramar från Linnéa @ http://lajon.blogg.se



skriven

Kommentera inlägget här :