Ideellt arbete

Efter en hel dag av ideellt arbete för min fotbollsklubb, ska det bli riktigt skönt att bara koppla av och ta en dusch och sen ha en mysig filmkväll med A. Är både blöt och kall och trött i varenda muskel....Men nu är det över (det här har varit en dag som jag bävat för i flera månader). Skönt! Tänkte jag skulle hinna prova mitt nya BUS-kit också som jag köpte på Selma Spa + på Clarion Hotel Sign när jag bodde där i torsdags. Men förmodligen blir det en annan dag, eller efter filmkvällen, det börjar ju snart bli lite sent... För er som är nyfikna på Clarion Hotel Sign (det nya fräscha designhotellet vid centralstationen i Sthlm som även har ett riktigt lyxigt spa) så kommer en recension på det lite senare när jag har installerat min mobil i datan, så att ni kan få se lite bilder. :) Smidigt när man har en bra megapixelkamera i mobilen! :)  

Kommentera inlägget här :