Jag lyckades!

Jag lyckades plåga mig igenom en hel fotbollsmatch, visst var det lite tyngre och jag kände mig mattare i kroppen, men med 4 panodil, en ask Bafucin och massa Vicks Salva på bröstet och under näsan kände jag mig nästan frisk! :) Nu kan det bara gå åt 2 håll, endera blir jag bättre eller så blir jag sämre. Det återstår att se...  Vi vann iaf med 3-2. Skönt!

Ikväll var det meningen att jag skulle till A, men vi sköt på det till imorgon bitti istället då det blir så sent att köra nu.

Apropå något helt annat så funderar jag på att beställa ett till Juicy-set nu när dollarn är så låg. De är så himla användbara och sköna att mysa i under hösten! Fick en av A i julklapp och jag älskar den, speciellt färgen som är lite mörkrosa/cerise (english rose).

Nä nu blir det kamomillte för fulla muggar! :)

Kram!

Kommentera inlägget här :