La Redoute i miniformat

La Redoute-katalogen damp ner i min brevlåda igår, och snacka om att jag blev snopen, den var i miniformat! Bra på sätt och vis i och med miljösparande syfte för att mindre papper förbrukas, men enligt mig mycket svårare att se. Fann mig själv flera gånger igår med katalogen bara 10 centimeter ifrån ansiktet för att kunna se en viss detalj på en klänning eller tröja. Ja ni förstår poängen.

Idag är det annars en lugn lördag, ska eventuellt ut och svänga på stjärten ikväll! :) Vi var faktiskt ute en sväng igår, men jag mådde inte så bra så jag agerade chaufför efter att jag proppat i mig lite mediciner. Men det var skönt att få komma ut och träffa lite folk! :) MEN, var är den svenska sommaren?!?! Det var bara 9 grader varmt inatt kl 12!!!  9 Grader!!!! Hur är det möjligt?? Hoppas det blir varmare ikväll.

Ha det bäst!

Kramar!

Kommentarer :

#1: JOSEFINE

sv: tack detsamma! :)

skriven

Kommentera inlägget här :