Sjuk Sjukare Sjukast

Idag har det bara blivit värre med förkylningen, jag och älsklingen var på stan förut och skulle shoppa men till och med det var ointressant och då kan jag LOVA er att jag inte mår bra. Det är nog det sista som ryker, shoppingsuget alltså. Somnade i bilen på väg hem, och vi var ändå bara på stan i ett par timmar! Feber har jag litegrann också. Typiskt.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med filt och en stoooor godispåse (som A var så gullig och köpte till mig förut!). A's bror är här också, så vi ska se Batman Begins. Gillar inte såna filmer egentligen, men men....man får böja sig för majoriteten. :) Sen vill A se den igen för att han ska på förhandsvisningen av den nya Batman-filmen som släpps nästa vecka.

Oh well, ni får ha en riktigt trevlig kväll!

Bakteriekramar! ;D

Kommentarer :

#1: emma

haha, ja hon älskar att pussas. Hon slänger sig på den med vidöppen mun, haha ;)

skriven

Kommentera inlägget här :