Typisk svensk sommar!

Idag har det varit lite av en äkta svensk sommar, eller som det oftast brukar vara iaf. Molnigt på morgonen, sen klarnade det upp runt kl ett och jag skyndade mig ut i bikinin för att hinna lapa lite sol, tills den gick i moln en halvtimme senare varpå det började ösregna och nu är det bara mulet igen....Typiskt!

Jag börjar få lite ångest nu också när semestern snart är slut och jag vill göra massa saker men vädret är piss! Inte mycket man får lust till då... Vad gör ni för att liva upp semestern??

Ska strax iväg och träna fotboll, fast jag har en smula ont i halsen men förhoppningsvis är det övergående och ingen "riktigt" förkylning. Skulle vara tråkigt om man blev sjuk nu!

Jaja....lite funderingar alltså! :D

Kommentarer :

#1: martina

tackar!! =)

skriven

Kommentera inlägget här :