Update

Dålig uppdatering igår...*skäms* men jag har godtagbara excuses! :D Dagen började med att internet inte fungerade pga ett tekniskt fel hos operatören, inget bloggande alltså (inga batterier i telefonen heller, har lagt laddaren på ett grymt säkert ställe så att jag inte hittar den...hmm), sen bar det av ut på stan med pappa och shoppade lite, pappa kom hem med 2 skjortor, en tröja och en pikéskjorta. Nu blir han fin pappsen! :D Efter det åkte jag till A för att leka och sen var vi bjudna på middag, så dagen gick som i ett nafs! :) Just nu sitter vi här och har lite valsvårigheter om vi ska resa till Göteborg idag och resa hem imorgon som en mini-mini semester, eftersom vi inte fick rum under helgen. Blir lite stressigt och jag undrar om man hinner med så mycket egentligen? Jaja, måste skynda mig i så fall! 

Puss & Kram!

Kommentera inlägget här :