Födelsedag

Idag fyller jag år! :) Hela 24 stycken har jag lyckats skrapa ihop, men man börjar inse att de betyder mindre och mindre för varje år som går. Men det är å andra sidan riktigt kul med presenter! Älskar det! :)

Det här blev jag grattad med i morse:





- 2 par linnen i min favvomodell från Eve/JC
- BUS-kräm från Clarins
- Lipgloss från Helena Rubinstein
- Guldörhängen Guldfynd
- Dockstation till Ipod från Bose

Tack mamma, pappa och brorsan! :)

Nu blir det snart kaffe och tårta, tidigt jag vet, men kan inte äta det innan matchen sen! :) Och efter det ska jag ta med mig ett helt lass med kläder och börja hänga in i mina garderober! :)

Ha en bra dag allesammans! Kramar! ♥

Kommentarer :

#1: J

Vågar man fråga om vad är det för modell på bmw:n?

skriven

Kommentera inlägget här :