2 paket

2 paket hade kommit till mig när jag kom hem igår! Det ena var min American Apparel fodralklänning, som för övrigt satt som ett smäck (tog den i medium, trots att jag vanligtvis har small)! Och det andra var min Efva Attling-ring som jag väntat på sedan mellandagarna! Alldeles för lång väntetid och funderat på att bojkotta pga av den långa leveranstiden, men så kom den nu iaf. Fick fel storlek i julklapp och fick beställa en annan storlek och detta tog alltså ca 10 veckor! Tänk på att om ni köper Efva Attlings smycken att de helst ska finnas i rätt storlek i butik så att man slipper vänta, det ska jag göra!
image282

Kommentarer :

#1: Anonym

de e ju helt underbara AA-fodralen. hr sj 5 st ;)

skriven
#2: Veronica

Ja! Nu har jag lust att köpa dem i massa färger! Satt jättesnyggt och perfekt till partyt! Love it! :) Och dessutom billiga!

skriven

Kommentera inlägget här :