DinSko skor

Provade dessa pumps när jag var inne på DinSko i torsdags. Jättesöta och sköna, men tyvärr såg de lite plastiga och "billiga" ut, så jag blev tveksam. Gillar att de är färglada med lappteknik, men A (som var med mig) övertygade mig om att jag inte skulle köpa dem pga att jag redan har en miljon skor och varför köpa ett par one hit wonders (skor jag använder en gång och aldrig mer) till?? Typiskt. Varför drar man med sig pojkvännen när man ska shoppa?? Man får ändå aldrig något vettigt svar...eller de enda svar man får är: "jo det var väl fint."  eller "Du har ju redan en sån, det är väl onödigt!"  Nej! Inget är onödigt! :) Haha! Känner ni igen er? :D Oh well, jag ångrar mig iaf inte.
image374
Bild: DinSko

Kommentarer :

#1: Ani

Dom e tokfina dom skorna, men jag håller helt med! Dom hade vart såå mycket finare om dom inte hade sett så billiga ut, men man får vad man betalar för :)
Passade på att kika runt i bloggen, tokhärlig blogg :)

skriven
#2: Veronica

Ani: Tack, det värmer! :D

skriven

Kommentera inlägget här :