Frukost a la fantastico!

Jag har precis avnjutit en helt fantastisk frukost! Först när man kommer in i frukostmatsalen finns det typ 8-10 sorters bröd att välja mellan och så får man ta yoghurt och sådär, men sen kom det stoooora uppläggningsfatet, som bara var till mig! Kocken kom ut med det och det var alla möjliga goda pålägg och frukter på, I like! och när jag säger stort så men ar jag verkligen g r a n d e och alla gäster fick varsin grande tallrik med alla godsaker. Precis när man fått det frågar kocken om man inte har lust på lite ägg & bacon och hur man vill ha dem stekta eller om man vill ha omelett, scrambled eggs eller bara kokt. Helfräscht alltihop! Och ekologiskt! Nu tänker ni kanske att: ja men sådär är det på många hotell i Sverige. Men då ska jag tala om för er att det är långt från verkligheten i Norge. Här är det oftast hårt och segt bröd, torr ost osv. Så detta var himmelriket! Vilken bra start på morgonen!

Hoppas ni får en trevlig torsdag!

Kram! 

Kommentera inlägget här :