Incheckad

Nu är jag incheckad på Norlandia Hotel i Trysil och ska snart ta en dusch och sen leta reda på en mysig restaurang, eller man kanske skulle ta take away, vore skönt att bara slappa och se på tv under tiden... Jaja jag får tänka på det i duschen :)

En annan rolig nyhet är att mitt paket från Forever 21 kom idag! Och tydligen, vad mamma kunde förstå av avin som kom i brevlådan, var det bara att hämta ut. Med andra ord inga avgifter eller tull!! Hoppas bara att det är så nu! Men man ska ändå inte ta det för givet, för ibland får man betala tull och andra gånger inte. Det mest positiva av allt är den otroligt korta leveranstiden, 6 arbetsdagar! Jag beställde exempelvis ett par skor från La Redoute samtidigt och de har jag fortfarande inte fått. USA - Sverige = snabbare än inrikes = helt sjukt, men bra! :) Så, det första jag ska göra på fredag är att prova skor!! Lovely!

Kommentarer :

#1: Prinsessa På Vift

Inget går upp mot en dusch:)

skriven
#2: Veronica

:)det ska bli riktigt skönt! Njut av Pink Panther nu! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :