Microdermabrasion

Jag blir nästan alltid pålurad saker av mina vänner, allt från nya hudkrämer till hälsotabletter, både på gott och ont. Men oftast brukar det vara skit. Så nu ikväll tänkte jag prova ännu en sak som lurats på mig. Min hy har sett förjävlig (läs:mindre pormaskar) ut senaste tiden, vilket beror på olika faktorer såsom stress, dålig sömn och dålig kosthållning. Detta Microdermabrasion set från Mary Kay som jag fick i höstas har bara blivit använt ett par gånger, för att jag inte tyckte jag märkte någon skillnad (för att jag inte har dålig hy egentligen) men nu skulle man kanske kunna se om det verkligen fungerar när man har lite sämre hy. Det ska "slipa" hyn och ta bort ojämnheter. Yeah yeah säger jag, vi får väl se! :) Får väl ge den några veckor innan man kan se resultat (används 1-2ggr per vecka).
image289
Bild: Mary Kay 

Till detta blir det en lång varm dusch, har varit småfrusen hela dagen, så det ska bli riktigt skönt! :)

Kommentarer :

#1: Per

Jättevackra ögon du har! Linser eller äkta vara?



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :