Önskelista

Jag har försökt sätta ihop min önskelista för våren/sommaren. Och detta kom jag fram till:

- Bikini från Victoria's Secret
- Nya tygskor i svart och vitt, ev. de fån La Redoute eller H&M Young
- Nya solglasögon. Gillar Tom Ford
- Halsbandet från Forever 21
- Gladiatorsandaler
- Ansiktscremer. Funderar på Ole Henriksen, men vi får se vad taxfreen har att erbjuda. :)
- Naglar. Har haft gelénaglar i sammanlagt i 6-7 år, men det senaste året har det inte blivit mycket av den varan och känner att jag skäms över mina korta sorgkantade naglar. Dessutom fräscht med fransk manikyr när det närmar sig våren!
- YSL Muse Bag. Behövs ingen närmare förklaring!
- Något doppfärgat. Tror det kan vara fräscht som tunika eller klänning.
- Gubbyxor med uppvik vid benslut till höga pumps. Läckert!
- Skoletter från Forever 21
- Blommig klänning, helst klänningen från Sofis Mode som jag fortfarande inte vet var den kommer ifrån! Någon??
- Något gult, grönt, lila, blått eller orange. Färglatt är grejen i sommar!
- Resväska. Helst en Rimowa, men jag är öppen för förslag! 
- Armband Hermès. Ett svart med det guldiga H:et. Helst det breda.
- Chanel 2.55. Vill ha! Drömväska!
- Orangerött nagellack. Fint till solbrännan jag förhoppningsvis kommer få!
- Fodralklänning från American Apparel
- Någonting i chiffong. Fint, skirt och luftigt i sommar....och inte att förglömma helt rätt om man ska lyssna på designersen!

Hmm....den skulle nog kunna bli längre om jag får tänka en stund till.... :D hihi. Men plånboken ska räcka till också! :)

Kommentarer :

#1: Frida

En bikini från Victoria secret skulle man inte säga nej till!

skriven

Kommentera inlägget här :