Sista versen

image392

Mina naglar börjar sjunga på sista versen nu. De ser fortfarande jättefina ut, men börjar glipa lite i kanterna. Hade man bara lite bättringslim skulle de lätt hålla några dagar till. Funderar på att ta av dem ikväll för snart är det en nagel som lossnar iaf, och det är ju inte så fint med en kort. Men blev riktigt impad av kvaliteten på naglarna, sitter bra och är snygga - länge. Mina naglar har alltså hållit i ca 5 dagar. Det ska tilläggas att när jag klistrade på naglarna var jag väldigt noggrann med att göra ren naglarna med remover och slipa/fila dem ovanpå nageln för att skapa en så jämn yta som möjligt och få bort allt fett som kan ligga på nageln. Det är ju även viktigt när man ska lägga nagellack för att det ska sitta längre.

Depend förlimmade korta lösnaglar

Betyg: 5/5
Motivering: Håller verkligen vad de lovar och mer därtill. På förpackningen stod det "perfekt för en kväll" och "håller 1-3 dagar". Mina höll som sagt i 5 dagar, och då har jag jobbat, diskat och gjort andra vardagliga wear and tear- saker. Håller sig fina hela tiden och den franskmålade manikyren flagnar inte. Toppbetyg!

Kommentera inlägget här :