Ansiktsbehandling

Åh...vad skönt det var! Så härligt att få bli ompysslad och dessutom bli helt ren i hyn. Man känner sig som en ny människa! :) Tänk att man glömt bort hur det kändes....

Jag fick massor med tips för min hudtyp och vad just jag behövde osv.  Ska exempelvis börja använda serum under nattcremen för att förebygga rynkor lite mer än vad jag gjort tidigare (man börjar runt 24-25 års åldern). När jag kom dit hade jag smårynkor i pannan och runt ögonen efter en dag med jobb, men när jag kom ut därifrån var de som borttrollade! Eftersom jag inte har någon nattcreme från Ole Henriksen köpte jag en nattcreme och ett serum från Exuviance som hon använde under behandlingen. Min hudterapeut jobbar både med Ole Henriksen och Exuviance och hon använder Exuviance för att det är billigare men ändå lika bra. Så nu ska jag prova! :)

Kommentera inlägget här :