Är H&M 's tubklänning värd pengarna?

Tubklänningen från H&M Trend som jag skrev om som jag så gärna ville ha fick jag naturligtvis inte tag i, har iofs inte kollat i Oslo men i Sthlm är den i varje fall slutsåld. Nu säljs min storlek på Tradera till hutlösa priser, kolla in här. Min fråga är då, är den värd pengarna?? Det är trots allt en H&M klänning och inte ens från en gästdesigner. 398:- var perfekt en femhundring också, men 850:- plus frakt! Lite magstarkt.... men har inte helt släppt tanken på den ännu...


Vad tycker ni? Har ni kommit över ett exemplar och kan övertyga mig om att det är den bästa klänningen ni köpt på länge eller var den inte alls som ni trodde?? Hjälp!

Kommentarer :

#1: idd

haha, nej den är inte värd så mkt ;)

skriven
#2: idd

haha, nej den är inte värd så mkt ;)

skriven
#3: Denise - Personlig modeblogg!

Den är helt underbar. Jag är ägare till en:D

skriven

Kommentera inlägget här :