Asos-beställning



Detta fick följa med i min shoppingbag från Asos. Inga Nine West gladiatorer blev det (slut i min storlek). Känner mig ganska nöjd med min shopping, de rosa skorna älskar jag redan! Hoppas att storleken blir bra. Har egentligen storlek 36 på vanliga skor, men har gjort misstaget många gånger att ta 36 på min partyskor också...och aj aj aj vad ont jag fått i fötterna efter en kväll. Mina fötter sväller under kvällen i samband med alkohol och mycket traskande, så nu var jag förutseende och tog 37 (4:or) istället. Bara de inte blir för stora...men det går att lägga i gummisula....dessutom grymt skönt att gå på!

Det man bör tänka på är att frakten beräknas på vikten och min hamnade på 207:- vilket är ganska saftigt. Anger ni koden STYLISHSUMMER får ni iaf £5 rabatt vid köp över £60.

Kommentera inlägget här :