Kvalitet

Nu är det rea hos La Redoute, och varje gång brukar jag försöka fynda kvalitet till bra priser. I vintras fyndade jag kashmirkoftor och på sommarrean förra året köpte jag koftor i siden och bomullsblandning (som är precis lika fina nu efter ett års användning). Andra saker att fynda är kavajer, skinnväskor, skinnskor och BH:ar från Wonderbra.



Här är några tips!

1. Ballerinaskor i getskinn. Jättesköna att ha på sig och finns i flera färger.
2. Linne i 100% ekologisk bomull.
3. Väska i kalvskinn från Laura Clement. Jag har den här i svart lack och den är jättefin!
4. Sandaler i kalvskinn med krokoprägel.
5. Randig V-ringad tröja i sidenblandning och kammad bomull.
6. Elfenbensvit kofta i sidenblandning och kammad bomull. Jag har en i svart och den är lika fin än, dessutom jätteskön mot huden!

Kommentera inlägget här :