Min Ellos-beställning

Oj oj vilken röra, men nu hoppas jag att allting ska vara okej. Tydligen så har Ellos haft lite problem med sin hemsida senaste veckan, men nu ska allting vara på plats igen. Kanske kan bero på stort tryck på deras hemsida pga av rean. Jag lade en beställning i onsdags förra veckan, men fick aldrig något bekräftelsemail på det, så i fredags ringde jag och frågade om de hade fått min beställning, men icke. Då lade jag en ny beställning. Men av en ren händelse så går jag in på mina sidor på Ellos hemsida idag och kollar orderstatusen på det jag har beställt och vips, där ligger det 2 exakt likadana order! Så då var jag tvungen att ringa igen och förklara vad som hänt. Det var ju absolut inga problem att ta bort den andra beställningen, men extra struligt blir det ju, och längre tid innan jag får mina varor. Buhu!

Kommentera inlägget här :