Sminket

Fick en make av mitt favoritsminkmärke I.d Bare Escentuals (Bare Minerals) idag och fick prova lite olika färger på ögonskuggor och läppglans osv. Riktigt kul! :) Deras foundations är fantastiska! (men det har jag ju sagt tidigare hihi) 
Detta fick iaf följa med mig hem:










♥ Kabukiborste till foundation
♥ Concealerborste
♥ Rougeborste
♥ Borste till solpuder (vippa)
♥ Foundation Medium Beige
♥ Concealer Summer Bisque
♥ Mineral Veil
♥ Rouge Trendsetter
♥ Solpuder A little sun

Så nu har jag världens bästa underlag! :) Och smink för resten av året....

Kommentarer :

#1: Melina

Jaha okej :/ usch då! Vad jobbar du med? :)



Åh! Vill också ha en massa i.d. smink! Är det dyrt? Hur mycket kostar foundation och puder? hihi



Ha en bra fredagkväll, kram! :)

skriven
#2: Melina

Jaha okej, förstår det.. jo det är finare utan naglar än 2 som gått av!

Okej, rätt dyrt men det är nog värt det! :) Jaha okej, det låter ju jättebra, kanske borde testa :D



Köpte du allt det där? :O hihi



Ha en bra kväll, kram!

skriven
#3: Vendela

fint!

skriven
#4: Melina

Ja men precis, det förstår jag! Plus att dom produkterna håller ju vekrligen jättelänge så det blir ju nästan samma pris om man räknar ihop de billigare på hur länge dom dyrare hållt :)



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :