Stråväska

Har en stråväska, som jag tror att jag köpte på KappAhl för 129:- för några år sedan. Den hade perfekt storlek så att man fick ned en badhandduk, några tidningar och solcremer. Tyvärr börjar den bli så sliten nu att jag måste se mig om efter en ny. Har kikat ett par månader, men problemet är att de flesta är så små. ta exempelvis denna från Karen Millen/Asos.  Jättefin ser den ut att vara och rymlig, men så tittar man på modellen som bär väska och då inser man att den verkligen är tiny! I'm sorry, men det blir inget köp där heller. Jag hoppas på budgetkedjorna igen för en stråväska, Lindex brukar komma med vettiga. Det som var lite kul med den här väskan var att det var leopardmönstrat tyg invändigt. Men men no mercy, jag vill ha en stoooor väska!


Bilder: Asos

Kommentera inlägget här :