Thank god it's thursday

Åh vad härligt att det snart är helg igen! :) Ikväll blir det hemresa och imorgon ska lägenhetsköpet avslutas, och på kvällen blir det fotbollsmatch igen! Däremellan ska jag kolla och eventuellt köpa garderober till min walk in closet så att jag kan flytta över kläderna! Är jättespänd på hur det kommer att bli! Det ska ju vara ljust, men ändå mysigt och ombonat. Sen gäller det att ha smart förvaring till allt. Natacha Peyre tipsade om på sin blogg en smart smyckeförvaring som skulle passa mig perfekt! Jag får alltid stå och trassla med halsbanden i evigheter och sen har jag aldrig någon översikt på vad jag har. Den här tror jag kommer hjälpa mig väldigt mycket! Kommer från Smarta Saker och kostar 250:-  Fungerar bra att hänga på insidan av garderobsdörren.

Kommentera inlägget här :