Thon Hotel Lillestrøm

Ja då sitter jag här på hotel igen då... Inte så glammigt när man bor på hotel ofta. Men men ska bli skönt att lägga sig och zappa lite på tv:n. Det var ett tag sen vill jag lova, jag ser nästan aldrig på Tv numera! Inte för att jag inte vill eller att jag inte tycker det är underhållande utan det är mest för att jag aldrig hinner. Har alltid fullt upp hela dagarna och kvällarna! På helgen kan jag kika på nåt program sådär men ganska vanligt att vi hyr film istället. Med andra ord kan man säga att jag inte följt en serie på flera år... Jaja...tv-tittandets tid lär komma, jag är så säker. En dag sitter man där med man och barn, 8-5 jobb och ett halvdant socialt liv, och det man längtar hem till från jobbet är att se hur det har gått för Desperate Housewives den här veckan... Ja ni hör ju sjäva, den tiden kommer komma! ;D 

Nä nu får ni ha godnatt på er så ska jag känna efter om mina kuddar är sköna här! :)

Kram 

Kommentera inlägget här :