Träning

Har precis kommit hem från fotbollsträning och ska hoppa in i duschen alldeles strax. Det blir match imorgon med, vilket gör att mina planer med K ikväll stuper. Fy!!! Jag känner mig som världens sämsta kompis just nu, har lovat henne flera helger i rad att vi ska hitta på något och sen dyker alltid fotbollen upp istället. Typiskt. Tacka nej till fotbollen tänker ni då säkert och visst, men min åsikt är att spelar man fotboll så gör man det ordentligt och tackar jag nej till en match pga att jag ska träffa en kompis blir jag förmodligen bänkad de närmsta matcherna och det vill jag ju inte.... Svårt det där. Men som tur är, är hon väldigt förstående. Men dåligt samvete har jag iaf. Okej, end of that discussion.

Har varit och blivit sminkad idag (lyxigt) och köpt en massa smink också. Allt från I.d Bare Escentuals. Visar bilder sen! Nu ska jag duscha! :) 

Kommentera inlägget här :