Walk-In Closet

Drömmen om en Walk-in Closet är på väg att bli sann.... Jag har hyrt 2 förvaringsrum för mina möbler à 10 kvadratmeter vardera och som det ser ut kommer jag förmodligen bara behöva förvaringen i ett av rummen och det andra skulle då kunna bli min Walk-in closet! :) Dock ligger rummet ca 200 meter bort, så det blir en liten promenad för att fixa kläderna, men när det vankas utgång är det guld att kunna gå och titta på alla skor, väskor och kläder för att hämta inspiration! Som jag känner nu är allt bara trångt och undanskuffat så jag inte har en aning om vad jag har egentligen.

Det ska inredas ordentligt med speglar, skohyllor, klädstänger och bra ljus. Ett projekt att bita i framöver, men ack så kul! :)

image533

Kommentarer :

#1: sophie

En stor garderob skulle jag inte tacka nej till :)

skriven

Kommentera inlägget här :