All set!

Nu är jag redo för 2009 i och med denna jättefina kalender! Det var lite svårt att få till färgen idag med kameran, då all blixt blänker så på omslaget och utan blixt blev det ganska mörkt för det finns typ inget dagsljus....för det är trååååkväder!! Regn och rusk är vad det är!! Oh well, det jag skulle säga var att det blev lite mörkt, men det får gå bra ändå tror jag! :) Hoppas ni ser!

Den är i rosa med gråsilvrig text.


Riktigt fin är den inuti.


Massor att skriva på! Snygg semla på Fettisdagen va? :D

Jag måste säga att jag älskar den redan!!  Den är så smart upplagd och de nedre rutorna kan man välja själv efter smak, jag tog "Veckans att göra" (2st) och "Veckans lista" på den tredje. Men om man studerar finns det massor för tentor, prov och andra rutor för skolsaker, en träningsruta kan man också få för att hålla koll på när träningen är! Perfekt! Man kan blanda precis som man vill!  Det andra jag verkligen gillar med den är att den är informativ också, den talar om när det är Fars Dag, dags att byta till vinterdäck och hur djupt mönstret måste vara, alla roliga högtider, när högsoleansökningar ska vara inne, ja...en massa saker!! :D Man missar inget...man får inte glömma att fylla i alla födelsedagar bara! :D

För 275:- kan du designa din egen hos Personlig Almanacka.

Kommentarer :

#1: bella

jag tänkte köpa en sån men jag gillar mer när en hel sida är för en dag :D

skriven
#2: caroline

åhh va skoj, den var riktigt fin.

Jo det är bra att notera ner vad man ska köpa för då köper man inte så onödigt mycket saker. Jag har super lätt för att bara köpa och köpa om jag inte tänkt innan, men i år så vet jag precis och det är så skönt. =)

skriven

Kommentera inlägget här :