Asos-klänningen

Som jag skrev inatt så passade den inte alls! Tråkigt, men bara att inse fakta. Försöker med bilder visa er hur fel den satt över bröstet, så smal i modellen på något sätt, och att ha Bh under fungerade inte alls.


Inget fel på modellen i övrigt, förutom att rosorna kunde ha varit lite snyggar och framförallt större.



Inte sååå illa på den här bilden från sidan, men det är för att utbuktningen inte syns lika väl i kameran som den gör i verkligheten.



Och här har ni snett framifrån...KATASTROF! Är rätta ordet. Här ser det ut som om jag har jordens blaffigaste tuttar, vilket inte är fallet! (så kom inte med någon elak kommentar nu, om att jag har hängbröst eller så, jag är medveten att det ser så ut, men jag visar er detta ifall ni tänkt köpa en likadan så att ni inte gör om samma misstag) Och jag tog den största storleken..... Det var också fult med så stora mellanrum mellan rosorna.

Jag känner mig lite som en silikonbrutta som har för liten bikini (som de alltid verkar ha av någon anledning). :)

Kommentarer :

#1: Amanda

Aj aj, det där problemet är aldrig kul. Tro mig jag vet!

Men ett tips är att köpa bröst-tejp på h&m och sedan "klistra" upp brösten på rätt plats.



Jag får det där problemet ganska ofta själv men det brukar lösa sig =)



Hihi, det får du se ikväll ;)

skriven
#2: Solli

Nej, vilken otur! O vad synd att rosorna inte täckte hela överdelen...det såg ju inte så fint ut med mellanrummet.

Men du lär säkert hitta ngn annan fin klänning, kram!

skriven

Kommentera inlägget här :