Den passade inte!

Det är klänningen från Asos som jag pratar om... Typiskt. Hade så gärna velat, men tyvärr är den långt bortom hopp för att jag skulle sätta på mig den på nästa party... Den har i princip inget bystparti alls! Mina bröst kikar ut på sidorna...och det är inte snyggt!  Snyggt på en supermodell med platta bröst, men inte på mig med liiite större bröst. För nä, jag anser att jag inte har särskilt stora bröst, och jag tog dessutom den största storleken de hade!  Provade Bh under, men det gick verkligen inte, oavsett vilken Bh så syntes den jätteväl på sidorna...så no...den åker tillbaka. Sen måste jag säga att rosorna inte alls var lika framträdande i verkligheten, hade sett framför mig stora utåtstående rosor, men icke, max någon centimeter och de såg ganska klena ut om jag ska vara ärlig. Ska visa er bilder imorgon, men orkar inte nu, är så trött och sliten efter bilfärden hem.

Puss & Kram!

Kommentarer :

#1: Anonym

Trevlig helg! :D

skriven
#2: sandrao

visst kan du få göra det, dock tror jag att jag drar något större strl än vad du gör ;)

skriven
#3: Caroline

åhh va trist, det är ju de tråkigast som finns när man klickat hem nått super snyggt plagg och sen när det kommer hem så passar det inte.. besvikelse mm.. aja du är inte den enda- jag har också det problemen trotts inte direkt stora tuttar.. =P

skriven

Kommentera inlägget här :