Leopardmönstrat

Det vimlar av leopardmönster överallt, och jag gillar det! :D Men måste villigt erkänna att jag inte har speciellt mycket leopardmönstrat i garderoben. Har varit lite rädd för att se ut som en rysk rysch-pyschig prostituerad, men så länge man matchar med rätt kläder kan det funka. Exempelvis är fuskpälsen något jag skulle kunna tänka mig till ett par svarta stuprör och snygga platåer....eller armbandet från KJL, känns också som ett lite snällare alternativ. Och pumpsen från Louboutin känns ju hur coola som helst! Hur vågade är ni?

Bilder: KyssJohanna, Topshop, Asos, Net-a-Porter

-Trosor, fuskpäls, playsuit, ring från Topshop
- Armband från KyssJohanna
- Bh, pumps, bikini, bälte från Net-a-Porter
- Väska från Asos

Kommentarer :

#1: Helena

Oh vad mycket snyggt, gillar allt! Särskilt skorna!

skriven
#2: Jenny

Gud vad fint! :) Skorna är ju to-die-for!

skriven
#3: caroline

wow snacka om kläder med klös!

skriven
#4: J

Diggar armbanden! Men frågan är om det inte är fel årstid för bikinis :P

skriven
#5: nathalie

tycker leopard är jättefint, i måttliga mängder såklart ;)

skriven
#6: Emma

Jag har alltid burit leopard, men jag ser det som ett mer 'rockigt-trash'-statement än rysk hora! Även om jag kanske ibland ser ut som en rysk hora, haha, vad vet jag.. ;)

skriven
#7: J

Sv: Jo, det har du iofs rätt i :P

skriven
#8: sofi

åh ringen var ju huur snygg som helst!:)

skriven
#9: alina :)

jag lskar leopardfärgat! i rätt mängder då oxo

skriven
#10: Eli

Skorna var jätte fina, vart är dem från? =)

skriven
#11: dilara

Härlig blogg! :)

skriven

Kommentera inlägget här :