Mardrömmar

Usch, inatt har jag drömt mardrömmar! Drömde att jag och en tjej till blev inlåsta i lite Josef Fritzl-anda. Det var hemskt, vi försökte fly, men han kom ikapp. På slutet kom vi iaf ifrån honom, vet inte hur, men det blev lite luddigt och så började en annan dröm...hihi... Okej, inte så värst spännande nu kanske.... :)
 
Idag är det torsdag, skönt. Vid det här laget vet ni ju att det innebär HELG för mig! Tjohooo!! :D Ikväll bär det av mot Svedala! :D

Helgen kommer att bli ganska lugn, ska försöka fika med en kompis, sen ska jag titta på tapeter till sovrummet som ska få sig en makeover. Sen får vi se... Riktigt skönt med helger som inte har så mycket inbokat, så man får tid att bara slappna av och må bra! :D

Ha en riktigt bra dag nu! Kramar!

Kommentarer :

#1: Helena

Godmorgon! Usch vad hemskt, tur att det bara var en dröm!Ha en jättebra dag!

skriven
#2: caroline

åhh va skönt med 4dagars vecka, det vill jag också ha. =) lite avis

skriven
#3: HannahSthlm

Usch för mardrömmar:(!

skriven
#4: SHOEBOX

Vilken hemsk mardröm!



Jag tycker också ppetoebooties funkar med strumpbyxor nu! En del gillar det ju inte...:P



Bilder kommer väl när sovrummet är klart? :)

skriven
#5: diana

Tack för kommentaren! Nu är det bara 3 dagar kvar att nominera till årets blogg så passa på att tipsa dina läsare så du får många röster! =) Lycka till! Kram// Diana p.s. läs gärna det nya inlägget om inredningstips, isas blogg gästbloggar ikväll hos mig! =) fin blogg, ska vi följa varandras via bloggkoll? =)

skriven
#6: Sassy

Usch, vilken dröm!

skriven

Kommentera inlägget här :