Nu startar jakten.

På den perfekta julbordsklänningen! Ska på julbord den 13 December och vet inte riktigt vad jag ska ha på mig...som vanligt. :)  Efter jobbet idag har jag sprungit runt i massa olika butiker och letat festblåsor, men ingen föll mig i smaken riktigt. Den ska vara fin, men inte fööör fin, gärna tuffa/trendiga detaljer och såklart passa ett julbord! De flesta jag såg var endera för mycket (massa tyll, paljetter osv) eller för litet à la stram kontorsråtta ni vet. Hmmm.... Ska spana lite mer på nätet och sen ska jag faktiskt byta huvudstad nästa helg! Då reser jag ifrån Oslo och gästar Sthlm! Får spana runt lite där med, någon som har något bra tips på butiker som kan ha snygga klänningar? Eller shopping i övrigt, någon bra butik som jag absolut inte får missa?? :D

Kram!

Kommentarer :

#1: Solli

svar: ja, den där "flaggan" som killen gjorde var helt amazing! måste fråga honom nästa gång hur han gör den ;o)

skriven

Kommentera inlägget här :