Ny Ögonskugga

Jag glömde visa er i lördags att jag köpte en lila ögonskugga till min lila klänning som jag hade på inflyttningsfesten. Jag gillar Chanel's ögonskuggor för att man ofta kan använda dem lite fuktiga för en mer intensivare look (och som vanligt också naturligtvis) och att de håller precis hela kvällen...och hela morgonen....och hela dagen därpå...njae det vet jag ju iofs inte, har ju inte provat det, men det känns så! :D Min makeup satt lika bra kl 4 på morgonen som den gjorde kl 6 kvällen innan. Inga veck, inget sämre pigment i färgen, nä allt satt där det skulle! Men inte är de billiga precis. Tror att denna lilla rackaren gick på runt 250:- Färgen är lite missvisande med kameran, men den är mer plommonlila-blå (alltså lite mörkare). Amethyst heter färgen för er som kanske blev sugna! :D

Kommentarer :

#1: Ellen

Oj den låter ju jättebra! Stör mig så himla mycket när ögonskuggor lägger sig i "veck"! Speciellt om dom var ganska dyra! :P

skriven
#2: Veronica

skriven
#3: Veronica

Ellen: Ja det är riktigt störande, eller sådana som faller av, eller försvinner allt eftersom man blir varm och glansig...

skriven
#4: Solli

snygg färg! jag gillar ju lila ;o)

skriven
#5: Veronica

Solli: :D Ja den skulle passa dig perfekt!

skriven

Kommentera inlägget här :