Sötaste smyckeskrinet...

...får man just nu från Viva La Diva. Man köper det som ett sminkkit, men det är ju den jättefina boxen man är  ute efter! Rosa, spets och siden, kan det bli bättre?!? Hihi! Om sminket kan jag inte säga så mycket mer än att jag provat en ögonskugga en gång och den satt förvånansvärt bra! (eftersom de är så billiga). Så nu får jag chansen att prova igen, färgerna var fina och passar de flesta! Spana in den hos Kicks eller något annat ställe som säljer Viva La Diva nästa gång! 179:- går hela kitet på, som hittat! Love it! Det kommer bli perfekt för mig som sprider alla smycken runt omkring mig (har ju ett riktigt smyckeskrin, men det är ju så jobbigt att dra fram varje gång man ska ta av och på sig smyckena) och nu kan jag lägga ner dem lite snabbt i den här boxen som kommer att stå på mitt nattduksbord, bara att ta av innan man lägger sig och sätta på sig när man vaknar!



Kommentarer :

#1: cattis

ååh i like!

skriven
#2: Veronica

Cattis: Ja jag är kär! Har precis fyllt det med mina smycken nu coh det blev sååå fint!! :D

skriven
#3: cattis

woow ja! :)

skriven
#4: Anonym

Få presentkort till din favoritsmink-butik genom att bli medlem på denna sida och snabbt samla poäng. Du får startpoäng så fort du registrerat dig via min länk, och när du har valt vilket presentkort du vill ha så skickas de direkt till din brevlåda. HELT GRATIS!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=152640





Fint btw! :D

skriven
#5: Nikita

gud va snyggt!

fin blogg du har! kram!

skriven
#6: melinda

haha och jag tycker typ tvärtom, eller ja, han har blivit lite sämre på senaste tycker jag...är likadan hela tiden typ, men när han va på audition älskade jag hans röst :D fast jag gillar lite skumma röster sådär, ja e knäpp :D

skriven
#7: SHOEBOX

Den var ju hur söt som helst!



Tack :)

skriven
#8: Dianad

Tack för söt kommentar! =) Läs gärna mina två nya inlägg! Så söt ask! Trevig fredagskväll! // Diana =)

skriven
#9: Veronica

Nikita: Tack så jättemycket! :D



Melinda: Äsch du är inte knäpp! :D Jag tycker att det är jätteroligt att man tycker olika! :D



Shoebox: Ja! Visst är den?!? Salig Tänk att en sådan liten struntsak kan göra en helt nipprig!! Hihi! Kram!

skriven
#10: alina :)

gud vad söt!

skriven
#11: belinda

nej va söt :O

skriven
#12: Viktoriae

Sv: Hihi, TACK! ;)

skriven
#13: nathalie

men gud så sött!

skriven
#14: Katja

Åh vilken söööt =)



Missa inte tävlingstipset i min blogg o kom ihåg att lämna mailadress :)

skriven
#15: SHOEBOX

Ja, jag beställde stl 7, vilket brukar vara 37-38, men de här är mer som 36... Jag KAN ha dem, men de klämmer och skaver...:(

skriven
#16: belinda

jaa, jag hoppas INERLIGT att de finns på kicks här :D

skriven
#17: MINNIE

fin blogg :) vem tycker du ska vinna Idol?

skriven
#18: melinda

haha ja de är sant, frågan är ju om han bara vill ha EN förälskelse igentligen eller om han bara lever upp till sitt rykte och karriär? Vem vet?

skriven
#19: Solli

Wow, vilken söt ask! Jag skulle kunna köpa den bara för askens skull!

skriven
#20: Emilie

Vilket fint! :)

skriven

Kommentera inlägget här :