Spa After-Work

Nu har jag precis kommit hem från vårt lilla spa after work. Och gud vad härligt det var, och vad avslappnad man känner sig efteråt! Har nog rensat varenda por i ångbastun, druckit massor av färsk juice och bubblat så att vi blev skrynkliga! :D Och naturligtvis pratat massa strunt! :) Det här ska vi göra om!


Här bubblar jag och en av mina absolut äldsta barndomsvänner!  


De andra öste på! :)


Kerstin Florian använde de sig av, kändes lyxigt att de även hade salongsprodukterna i duscharna! Har dock aldrig hört om märket förut, har ni?

Kommentarer :

#1: caroline

åhh va skönt, skulle jag också velat gå på men men soffan duger ganska bra den med. hoppas du hade en bra kväll. =)

skriven
#2: Jonna

Ser helt underbart ut! Jag och älsklingen ska också på spa i morgon, ska bli helt underbart!



Sov så gott!

skriven
#3: Mintra

Ser skönt ut :)

skriven
#4: Sweet life style

natti natti! (:

skriven
#5: nathalie

gud så härligt det låter :)

skriven
#6: Solli

vad härligt med bubbel! jag har testat florians kroppsprodukter tidigare o de är bra :o)

skriven
#7: Desirée

Oh jag använder mig av dom där produkterna :) Fick en spa behandling på sturebadet av killen. Älskar produkterna :D

skriven

Kommentera inlägget här :