Spetshandskar

De här bara ska jag ha! :D


Bild: Angelwear.se

Kommentarer :

#1: Tina

Dom var lite coola faktiskt,Jag bara undrar nar jag skulle kunna anvanda dom... Nar har du tankt att ha dina??



Dom har borjat fraga pappa nu pa utlamnings stallet vad det ar han bestaller, han skams en aning...hihi

skriven
#2: Veronica

Tina:



Hihi! Som sagt, gulligast pappa har du! :)



Jag tänkte ha dem till en svart partyblåsa och en massa pärlhalsband...och om jag vågar röda naglar och läppar (vi får se med läpparna...hihi) Tror det kan bli fint nu på festligheterna framöver! :)

skriven
#3: Johanna

sv: ja, den är urfin!

skriven
#4: Mikaela

tack och detsamma! :)

skriven
#5: elisabet

Grymt snygga!

skriven
#6: Leonora

Skiit snygga. jag går in i angelwear.se men det går inte :( skulle villa skaffa sånna

skriven
#7: Veronica

Leonora: Hej! Nej den sidan verkar inte fungera längre, men googlade lite och fann exakt likadana att buda hem från tradera! Spana in länken: http://www.tradera.com/Svarta-Spets-Handskar-Fest-Wicca-Goth-Lajv-Utan-Fingrar-auktion_340754_108504216



Lycka till! Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :