Äntligen hemma!

Det blev hemfärd idag iaf, men måste tillbaka till jobbet under helgen för att fixa det sista innan resan.  Kändes som om det var det bästa alternativet, var ganska trött och sliten idag och kände att jag behövde få komma hem. :)

Har precis skickat ut vinnarmail till alla som vunnit på mina auktioner, tråkgöra om jag ska vara ärlig, men men nu är det gjort! :) Det är ganska mycket arbete för i princip inga pengar alls, kanske borde anordna en loppis istället eller bara lämna in på närmsta secondhand efter att (såklart!) vännerna fått gått igenom plaggen. :) Men trots allt handlar det ju inte om pengarna när jag säljer mina saker. Det vill jag understryka, men det jag menar är att om mina utrop ligger på 1:- och det budas upp till 3:- och den som budade 3:- vinner auktionen, ja då är det bättre att ge bort grejerna och slippa arbetet med att fotografera och skriva om dem. Vad tycker ni? Brukar ni lägga ut på Tradera?

Nu ska jag lägga mig och bläddra i nya Elle och Chic som kommit under veckan. Sen har jag en utmaning att ta tag i! ;) Mer om det imorgon! :D

Godnattkramar!

Kommentera inlägget här :