Godmorgon!

Allt bra med er? :)

Just nu sitter jag och käkar frukost och ska strax dra iväg ut på en liten säljtur, min sista innan helgen! Det är det som är riktigt bra med att jobba i Norge, att man oftast är ledig fredagar. 4-dagars veckor är en jäkla skillnad mot  5-dagars, även om det inte låter så mycket! Ikväll reser jag hem till Sverige och imorgon ska jag köpa födelsedagspresent till min bror som vi ska fira imorgon eftermiddag. Vad nu det ska bli... På lördag blir det ju inflyttningsfest hos en av A's kompisar (som även blivit min kompis). Skojigt! Fast det slog mig att det är Halloween till helgen och jag hoppas inte att alla tar för givet att man ska vara utklädd eller så, för det har inte jag tänkt.... Flänga runt och leta efter en maskeradkostym i sista minuten är inget drömscenario. Oh well, får kolla upp det! Ska ni på Halloweenparty? Vad ska ni vara utklädda till?


Bild: AlyssaandColin

Kommentarer :

#1: Debela

Sv. Att jobba med ordrar, fakturering osv.. Får se om dom ringer idag..



Kram

skriven
#2: caroline

sv: jag har bråsk i knäskålen som skaver när man tränar för mycket och hellst springer-inte skoj fick det när jag var typ 15-16 och läkaren sa att det skulle växa bort, dock så har jag inte växt så mycket.

skriven
#3: Veronica

Debela: Kul! Hoppas du får jobbet!



Caroline: Aj då! Du ska ju inte behöva gå runt och ha ont av det! =/

skriven
#4: Julia

haha fy va söta.

Har aldrig hört sånna dock

skriven
#5: Tina

Oh vad gött med 4 dagars vecka. Det kan jag med tänka mig. Kör försiktigt har läst att det är skit väder.

skriven
#6: Veronica

Tina: Tack det ska jag göra! :)

skriven

Kommentera inlägget här :