Helrenovering

Vaknade i morse med en molande huvudvärk, hoppas verkligen den går över under dagen! För idag är det en helrenovering som står på kartan, hihi! Har massor som jag "måste" göra innan jag kan resa bort idag:

- Vaxa ben.
- Ansiktsmask.
- Skrubba mig över hela kroppen.
- Tvätta och föna håret.
- Måla naglarna i matchande färg till outfiten.
- Göra en skitsnygg partymake.
- Välja ut outfit.
- Packa väskan (ska sova borta inatt)

Och allt detta ska hinnas med innan kl 2! För då ska jag sätta mig i bilen, köra 10 mil, möta upp A och fika en stund med honom innan jag måste springa iväg på partyt! Puh! :)

Får se hur jag löser klädfrågan, inte så kul att sitta på ett fik med partystassen...ombyten får det bli.

Wish me luck!
Kram!

Kommentarer :

#1: Desirée

Do it! :) De är snygga och prisvärda.

skriven
#2: Tina

Hoppas att du kommer att fa ett jatte trevligt party och att du hittade nagot att ta pa dig :)

skriven
#3: Sandie

Wish you luck =)

skriven
#4: Solli

hoppas du hann med allting!

skriven
#5: Veronica:

Desirée: Ja jag får nog göra det! :)



Tina, Sandie och Solli: Tack! :) Jodå, jag hann med allt och outfiten kommer den med! Puh! ;D Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :