Home Sweet Home

Nu är jag äntligen hemma i Sverige igen och har gullat med min söta kissemiss som var överlycklig att jag kom hem! :D Ska göra mig lite mat och sen lägga mig i sängen och läsa och kanske blogga lite till...eller jo det ska jag! :D

Imorgon ska jag hämta ut paket (förmodligen underkläder från Wonderbra), köpa present till min bror, hämta A vid tåget och sist men inte minst åka på kalas! :D Trevligt! 

Nä, nu svälter jag snart ihjäl! Feeeed meee! (Ni vet frasen från den äckliga filmen om feeders & gainers...eller kanske inte....Oh well, sidetrack)

Kram!

Kommentarer :

#1: Loo - Veckansblogg?

Godnatt! :D

skriven
#2: Veronica

Loo: Godnatt på dig med! :D Kram!

skriven
#3: Bea :)

Hej där. Fin blogg du har :)

Allt bra med dig idag?

skriven
#4: Veronica

Bea: Tack! :) Jo det är bara bra med mig! :D Hoppas allt är bra med dig också! Godnatt! :D

skriven

Kommentera inlägget här :