Kvällens Outfit





Sådärja! Då var jag hemma igen! Fösökte ta helkroppsbild, men den blev bara suddig så ni får ta det för vad det är! :) Det blev fördrink och middag på Bristol, sen en drink i skybaren på Grand och efter det BarFly. Nice!  Nu ska jag kasta mig i sängen! Måste berätta om min sista-minuten panik av klädvalet: Jag hade absolut inga finkläder med mig!!! Som tur var gjorde jag om mitt nattlinne (som jag av en ren händelse inte plockat ur väskan när jag packade om den för Oslo) till partytop... Det blev inte så illa, men var tvungen att ha ett linne under såklart för att det inte skulle vara så genomskinligt! :)

♥ Vitt linne (under) 365 Sunshine
♥ Nattlinne H&M
♥ Kashmirkofta BEST/La Redoute
♥ Svarta jeans Diesel
♥ Lårhöga skinnstövlar Novita
♥ Halsband I.Me.My
♥ Pärlörhängen Glitter
♥ Silverringar Efva Attling 

Kommentarer :

#1: Tina

Det var hur snyggt som helst. gillar verkligen "natt"linnet, hade du inte skrivit att det var det aså hade inte jag sett att det var det.

skriven
#2: Veronica

Tina: Tack tack tack! :D Man får vara lite påhittig! :) Kram

skriven
#3: Li

Snygg outfit:)!



Ha en bra dag!



Kram

skriven
#4: Veronica

Li: Tack! :) Detsamma! Kram

skriven
#5: Solli

snygg outfit o sött linne!

skriven

Kommentera inlägget här :