Morning

Det börjar verkligen bli mörkt på morgonen och när det blir mörkt har jag alltid så svårt att ta mig upp när klockan ringer. Ligger alltid och snoozar i en timme (jag ställer visserligen klockan lite tidigare för att jag ska kunna snooza, men jag är ändå övertygad om att jag inte hade kommit upp förrän klockan snoozat ett antal gånger oavsett vilken tid den ringer). Oh well, morgontrötthet är ju något jag delar med halva Sveriges befolkning. Haha!  

Idag ska jag åka tillbaka till Oslo, dock blir det arbete för mig imorgon också, för att hinna klart med allt och förhoppningsvis slippa jobba måndag eftersom vi åker på tisdag, från Arlanda, och då är det lite jobbigt att dra till Oslo för en dag och sen åka 60 mil till Sthlm. =/

Ha en jättebra dag allihop! :D

Kram

Kommentera inlägget här :