Skitklännning

Kommer ni ihåg Manoush-klänningen som jag hade på min senaste fest? Den med nitar fram?

Jag skulle som sagt iväg på fest, och när jag sminkat mig och gjort mig klar, sätter jag på mig klänningen och det börjar drösa nitar om mig! Minst 10 nitar föll av! Och jag hade ingen vidare tid till att fästa dem igen, så jag fick helt sonika gå på fest med osymmetriskt mönster i nitarna. =/ Trist! Man ska inte behöva fästa nitarna innan man använder den! För i så fall kunde de lika gärna skicka med nitarna i en liten påse och sänka priset en femhundring. Egentligen avskyr jag alltid när saker lossnar, tycker exempelvis att alla knappar i koftor och så vidare nästan utan undantag är dåligt fastsatta. Det finns en anledning till att man köper kläder, man vill inte sy! 


Bild: La Redoute

Kommentarer :

#1: Nathalie

men åh så dåligt! jag diskuterade faktiskt det här med en kompis häromdagen, att knappar alltid lossnar på koftor och jackor man nyligen köpt och att man alltid måste klacka om skor man köper. det är så dåligt!

skriven
#2: Veronica

Nathalie: Jag jag håller verkligen med! Det är så dåligt! Det borde finnas en "tick a box" när man beställer om man vill att knapparna ska vara extra fastsydda haha! :D

skriven

Kommentera inlägget här :